Fall in love or fall in hate?


Σε μίσησα όσο σ'αγάπησα.
Χμ,μίσος; Τι εννοούμε όταν λέμε την έκφραση "σε μισώ" , Καταρχάς είναι ένα από τα αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να νιώσει ο άνθρωπος.. άλλα αρνητικά συναισθήματα είναι ο θυμός,η ζήλια,η θλίψη κ.α..Αυτά συνήθως μειώνουν την ψυχολογική μας κατάσταση,την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση που έχουμε,όσο σκεφτόμαστε έναν άνθρωπο που μας έχει κάνει "κακό" και εκδηλώνουμε το μίσος μας προς αυτόν τόσο πιο πολύ καταστρέφουμε το εγώ μας..Προσωπικά είμαι 15 χρονών δε ξέρω ακόμα σίγουρα τι είναι αγάπη και τι μίσος,είμαι σίγουρη ο,τι έχω ακόμα μέλλον μπροστά μου..Είναι φυσιολογικό η αντίδραση μας μετά από έναν καυγά η μία παρεξήγηση να είναι από τα αρνητικά συναισθήματα που βγάζουμε,αυτό θα φταίει στο ο,τι αντιδράμε με τρόπο επειδή μας κυριεύει ο θυμός,δε ξέρουμε πως αντιδράμε και τι λέμε,καλό θα ήταν να προσέχουμε τι λέμε η καλύτερα να αποφεύγουμε και την συζήτηση όπως μου έμαθε μία κοπέλα τα λόγια που θα πεις δεν επιστρέφονται!Ισχύει αυτό,τα λόγια είναι που πονάνε τον άλλον περισσότερο και κάποιες φορές και οι πράξεις μας..Τέλος πάντων..
Κατά ερωτική άποψη όμως, το μίσος είναι όπως λένε και κάποιοι η άλλη όψη του έρωτα,μισούμε κάποιον που μας πλήγωσε,μας απάτησε,μας κορόιδεψε ή μας απέρριψε.Από αντίδραση η εγωισμό θέλουμε το κακό του,τον μισούμε για όσα μας έκανε και όμως δε καταλαβαίνουμε ο,τι όσο λέμε ο,τι τον μισούμε τόσο πιο πολύ μεγαλώνει η αγάπη που του έχουμε!

Τελικά μέσα από το μίσος μας θα καταλάβουμε πόσο αγαπάμε κάποιον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου