Εσύ,για μένα

26.01.2012

"Έπρεπε να γεράσω, αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία,τελικά ευτυχία  είναι ένα ζευγάρι χέρια,δύο χέρια.Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμίσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια..
Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν
Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις κι εσύ όσο μεγαλώνεις"

Είπε ο Θανάσης Βέγγος ..

Και να που είχε δίκιο.
Υπάρχει καλύτερο πράγμα απ' το να έχεις δύο χέρια να σε κρατάνε;
Δύο μάτια να σε κοιτάνε;
Δύο χείλη να σου μιλάνε,να σου γελάνε;
Δύο αυτιά να σε ακούνε;
Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να αναγνωρίζεις το μισό του εαυτού σου;
..
Αυτό είναι για σένα κοριτσάκι μου*
Πού είσαι εκεί στα εύκολα και στα δύσκολα.
Που στο πρόσωπο σου βλέπω εμένα,το μισό μου.
Ακούγοντας καθημερινά το πιο αστείο γέλιο σου,που είναι ίδιο με το δικό μου!
Τόσα αστεία,τόσα χαζά,τόσες χαρές.
Και όταν θα φύγουν όλοι από γύρω μας ξέρουμε πως θα έχουμε η μία την άλλη!
Η ασπίδα μας είναι η αγάπη μας. 
Η δύναμη μας είναι το γέλιο μας
Η άμυνα μας είμαστε εμείς..
Μαζί σου νιώθω ασφαλής και σίγουρη,ξέρω πως στα λάθη μου κάποιος θα είναι εκεί 
να με βοηθήσει να τα διορθώσω.
Στις επιλογές μου να έχω μια δεύτερη γνώμη.
Στα προβλήματα μου μια αγκαλιά να παρηγορηθώ .


Σ' αγαπάω
Χ*



*Κράτησε το χέρι μου,να φύγουμε γι'αλλού,εκεί που η κριτική των ανθρώπων είναι άγνωστη.

I will always love you.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου