2015.

31.12.2014

2014,μια χρονιά που μας βρήκε μαζί και μόνους.
Εύχομαι αυτή η χρονιά να φέρει ότι καλύτερο για εμένα και εσένα και για εμάς.
Εύχομαι όλες η ευχές μας να γίνουν πραγματικότητα και να ξεχάσουμε όλα τα λάθη του 2014.
Δεν θέλω να κοιτάζω πίσω,δε θέλω να γυρίσω πίσω.
Θέλω αυτή η χρονιά να μας βρει μαζί και να παραμείνουμε μαζί.
Σ'αγαπάω και είμαι μαζί σου,ακόμα και αν είμαστε χιλιόμετρα μακριά.
Είμαι μαζί σου σε κάθε δυσκολία,σε κάθε απόφαση,σε κάθε σκέψη σε κάθε κίνηση..
Είμαι εδώ,πιο δυνατή μέσα από τα λάθη μου,για να διορθώσω ότι χάλασα και να το φτιάξουμε,είτε μαζί είτε χώρια...

Μαθαίνω κάθε νόμο της φυσικής,κάθε θεωρία από τα μαθηματικά,κάθε κείμενο στην έκθεση,κάθε νότα στη κιθάρα και στο αρμόνιο,γιατί είμαι εδώ,μαζί σου,ακόμα και αν δεν.Μου λείπεις,σ'αγαπάω..

Καλή χρονιά σε όλους,εύχομαι τα καλύτερα για όλους,ακόμα και αν μερικοί δεν άξιζαν πράγματα που έδωσα,δεν άξιζαν να ήταν στη ζωή μου,αλλά από τέτοια άτομα μαθαίνουμε ποια είναι τα σωστά..Καλή καρδιά και να'στε χαρούμενοι,αλλά μακριά μου..
Υγεία πάνω απ'όλα και τρέλα..

Υ.Γ : Καλή χρονιά μπουμπουκάκι μου και καλή επιτυχία και μη ξεχνάς...
"Για να πετύχεις τον στόχο σου δε χρειάζεται να τον κοιτάς
πρέπει απλά να είσαι συγκεντρωμένος πάνω του"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου